5. OSA
KIRIKU JUHTIMINE
2. PEATÜKK
Konsistooriumi töökorraldus
3. jagu
Konsistooriumi tööorganid
§ 133. Konsistooriumi kantselei
(1) Konsistooriumi kantselei täidab järgmisi ülesandeid:
1) korraldab konsistooriumi, peapiiskopi ja piiskopi asjaajamist ning tehnilist teenindamist;
2) korraldab kirikukogu, piiskoppide kogu, piiskopliku nõukogu ja vaimulike konverentsi tehnilist teenindamist;
3) toimetab elektroonilist Kiriku Teatajat;
4) korraldab EELK keskarhiivi tööd;
5) korraldab vaimulike teenistuskirjade pidamist;
6) korraldab EELK raamatupidamist;
7) korraldab EELK avalikke suhteid ja välissuhteid;
8) täidab muid kiriku õigusaktidega talle pandud ülesandeid.
(2) Konsistoorium võib määrata asekantsleri, kes täidab konsistooriumi kantselei põhimäärusega talle pandud ülesandeid ja kes allub vahetult kantslerile.
§ 134. Konsistooriumi komisjoni moodustamine
(1) Konsistooriumi töövaldkonna või muude küsimuste arutamiseks luuakse vajadusel komisjon. Komisjon töötab konsistooriumi juhiste alusel.
(2) Komisjon on vähemalt kolmeliikmeline. Konsistoorium nimetab komisjoni esimehe ja sekretäri.
§ 135. Konsistooriumi komisjoni kodukord
(1) Komisjon on otsustusvõimeline, kui kohal on vähemalt pool tema liikmetest, kuid mitte vähem kui kolm liiget.
(2) Komisjon teeb otsused lihthäälteenamusega: otsus loetakse vastuvõetuks, kui selle poolt antakse rohkem hääli kui vastu.
(3) Komisjoni koosolekut protokollib komisjoni sekretär. Protokolli ärakiri saadetakse 10 päeva jooksul posti või elektronposti teel konsistooriumi kantseleisse. Mitte rohkem kui kolme aasta möödumisel koosolekust või komisjoni töö lõpetamisel antakse protokolli originaal koos juurdekuuluvate materjalidega üle konsistooriumile.
(4) Peapiiskopil, piiskopil ja kantsleril on õigus osaleda komisjoni koosolekul sõnaõigusega.